tisdag 16 augusti 2011

Dag 4

En fruktansvärt grå och tråkig dag




Det här är en dag som vi helst inte pratar om... Det här är en sån där tråkig dag, som man skäms över att vara fiskare. Som man skäms över att vara ute på skön, och som man skäms över att vara svensk medborgare. En sån där dag som kommer och försvinner lika meningslöst.. En totalt meningslös dag!

Mamma kom och hjälpte oss att fixa en ny.. Grej så att man kan hålla åran på plats. Pinnen som går ner i båten gick ju sönder.

Så försvann mamma, lika snabbt som hon kom.

FISKA!

Loke säger " Albin, det här funkar inte"
"Vad nu då?"


"Den Passar inte"

Satan.
Men vi drog ut och fiskade ialafall. Det var åtminstone vindstilla idag..

Och Vi fick ingenting på hela dagen!
Maten kommer jag inte ihåg vad vi åt.

Enda fördelen med den här dagen är att den går snabbt att skriva om på bloggen. Men det är ju inte heller kul. Inga bragder att skryta om...

ps; Jag har inte tagit the masterpiece of photo! Jag lånar det, och jag hoppas att jag inte ska bli stämd för det.. Om ni har något emot bilden var vänlig hänvisa till mig och endast till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar