torsdag 7 april 2011

Albin: Första inlägget och presentation.

Som första inlägg här på denna blogg, som för övrigt startats 4 gånger nu på olika sidor, kan jag börja med att presentera mig själv.
Jag heter Albin, har fiskat så länge jag kan minnas med fladenprylar. Fått mitt intresse från min far, big daddy! Men det är de senaste 2 åren som jag börjat utforska fisket för min egna del, och även lyckats skada ett par kompisar på hjärnan och fått dem med mig.

Så ser jag ut. En ganska vanlig tonåring helt enkelt.
Iår har jag börjat fiska med jerkbaits. Tidigare har det varit vanligt haspelfiske.
Nu hoppas jag på att de andra ska göra ett inlägg här snart. Som ni kanske förstår är jag administratör för bloggen och antagligen den största fiskenörden av oss. Jag kommer nog vara den som gör flest inlägg i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar